Připojte se k věrnostnímu programu Lily Lolo a těšte se z jeho výhod
Těší nás, že máte stejnou vášeň pro přírodní kosmetiku Lily Lolo jako my. Vaší přízně si vážíme, a proto bychom vám rádi poskytli věrnostní slevy na budoucí nákupy. Stačí si zaregistrovat zákaznický účet a automaticky se stanete členkou našeho věrnostního programu s mnoha benefity.
Proč se připojit k věrnostnímu programu Lily Lolo?
✓ Větší nákupy, větší slevy
Vaše nákupy se sčítají, proto čím více u nás nakoupíte, tím vyšší slevu dostanete. Pokud vaše nákupy za předcházejících 18 kalendářních měsíců přesáhly částku:
3 000 Kč – získáte slevu 3 % na svůj další nákup
6 000 Kč – získáte slevu 5 % na svůj další nákup
Slevy z věrnostního programu se sčítají s dalšími slevami, o kterých se dozvíte především z našich newsletterů a sociálních sítí.
✓ Nic vám neunikne
Účastnice věrnostního programu se dozví o speciálních akcích, slevách a uvedení novinek z našeho newsletteru. Nebojte, nejde o spam, rozesíláme maximálně 1–2 newslettery měsíčně a rozhodně stojí za to. Nechcete od nás odebírat novinky? Nevadí, nebudeme se zlobit. Ve svém zákaznickém účtu můžete nastavit, že o novinky nemáte zájem.
✓ Snadné sledování vašich slev
Vaše nákupy se automaticky zaznamenávají na váš zákaznický účet, takže snadno zjistíte, kolik vám chybí do další slevy.
Jak se připojit k věrnostnímu programu Lily Lolo? Snadno!
1. Založte si zákaznický účet. Abyste mohla využívat věrnostní program a slevy, potřebujete mít zaregistrovaný zákaznický účet. Zvládnete to na pár kliků ZDE.
2. Při nákupu na Lilylolo.cz se přihlaste do svého zákaznického účtu. Jinak slevu nemůžete na svůj nákup uplatnit, nákup se vám nezapočítá do souhrnu objednávek a do limitu pro uplatnění věrnostní slevy.
3. Věrnostní sleva se vám zobrazí v košíku, pokud jste za posledních 18 měsíců nakoupila alespoň za 3 001 Kč.
4. Mějte přehled. Na svém zákaznickém účtu snadno zkontrolujete historii vašich objednávek, stav zpracování nově odeslané objednávky nebo aktuální výši vaší věrnostní slevy.
5. Nákupy z minulosti se počítají. Už jste u nás nakupovala, ale neměla jste zákaznický účet, a nevyužila jste tak věrnostního programu? Žádný problém. Pokud jsou vaše minulé objednávky zadané pod stejným e-mailem, můžete přiřadit své předchozí nákupy k novému zákaznickému účtu a slevy už vám neutečou. Zvládnete to za pár sekund podle návodu uvedeného níže.
Dále byste měla vědět, že:
- Při registraci zákaznického účtu si náš systém zapamatuje vaši e-mailovou adresu. Pro účely výpočtu věrnostní slevy budeme využívat údaje z našeho účetního systému o uskutečněných nákupech. Podrobnosti o zpracování osobních údajů najdete v Zásadách zpracování osobních údajů.
- Do celkového limitu pro uplatnění věrnostní slevy se započítávají jen uhrazené nákupy. Hodnota zboží, u kterého dojde k vrácení, se do celkového limitu nezapočítává.
- Při nákupu musíte být přihlášena pod svým zákaznickým účtem, v opačném případě se věrnostní sleva na váš nákup neuplatní a nákup se nezapočítá do limitu pro uplatnění věrnostní slevy.
- Věrnostního programu se nemohou účastnit zákazníci podnikatelé nakupující za velkoobchodní ceny.
Jak dodatečně přiřadit objednávky uskutečněné před založením zákaznického účtu a členstvím ve věrnostním programu? Hravě!
Pokud jste na našem e-shopu nakupovala ještě předtím, než jste si zřídila zákaznický účet, můžete tyto nákupy připojit k vašemu novému zákaznickému účtu i zpětně. Tyto nákupy se vám započítají do souhrnu objednávek a budou zohledněny v určení výše vaší příští věrnostní slevy. To vše za předpokladu, že proběhly v posledních 18 měsících a realizovala jste je pod stejným e-mailem, na který máte registrován zákaznický účet. Na tyto dodatečně přiřazené objednávky nelze zpětně uplatnit věrnostní slevu.
Jak na dodatečné přiřazení objednávek?
- Přihlaste se do svého zákaznického účtu, vstupte do sekce Moje objednávky a klikněte na odkaz ověřit svůj e-mail.
- Do vaší e-mailové schránky vám přijde zpráva obsahující odkaz pro ověření vaší e-mailové adresy.
- Po ověření e-mailové adresy se vaše minulé nákupy automaticky přiřadí pod váš zákaznický účet.
Zrušení zákaznického účtu
Pokud už nechcete být součástí věrnostního programu Lily Lolo, jednoduše nám pošlete e-mail na info@lilylolo.cz. Zrušíme váš zákaznický účet a nevratně smažeme všechny vaše osobní údaje včetně těch, na základě kterých jste mohla využívat věrnostní slevu. Samozřejmě bez zbytečných otázek.
Pokud se do svého zákaznického účtu nepřihlásíte déle než 10 let od posledního nákupu, bude vám účet automaticky smazán.
Tyto podmínky platí od 14. 5. 2024.
Zajímá vás cokoliv dalšího o zákaznickém účtu nebo věrnostní slevě? Jsme jedno ucho na +420 601 565 920 anebo na info@lilylolo.cz.